Vi opplever for tiden stor pågang på vårt kundesenter på grunn av overgang til nytt apoteksystem. Forventet leveringstid på bestillinger er ca. 14 dager. Du kan nå oss på homecare.kundesenter@boots.no. Trykk for å lese mer.
Boots Apotek og Boots HomeCare skifter datasystem. Utskiftningen kommer som følge av at det bransjefelles systemet som har blitt brukt av alle norske apotek legges ned. Med det nye systemet vil pasientinformasjonen følge kunden slik at alle apotek har tilgang til den samme, viktige informasjonen om forbruksmateriell og legemidler der kunden er. Les mer om det nye bransjefelles systemet på Apotekforeningen sine nettsider.
Hvorfor gjøres dette?
Det gamle, bransjefelles apoteksystemet FarmaPro legges ned våren 2025, og vi innfører nå et nytt datasystem som erstatter dette. Det nye systemet er et viktig steg for å møte kravene til moderne og systemsikre helsetjenester – og for å kunne gi kunden enda bedre oppfølging og tjenester i fremtiden.
Hva betyr dette for deg som kunde?
I en overgangsperiode kan du som kunde dessverre oppleve lengre ventetid på telefon og e-posthenvendelser. Det vil også kunne være forsinkelser i levering av dine bestillinger (ca. 14 dager).
Vi beklager på det sterkeste ulempen dette medfører for deg. Våre ansatte gjør det de kan for å behandle alle henvendelser og bestillinger fortløpende, og sørge at alle bestillinger sendes ut så raskt som mulig.
Vi takker deg for tålmodigheten i denne perioden. Vi i Boots HomeCare ser frem til å tilby deg kortere behandlingstid og en bedre kundeopplevelse– veldig snart.