Boots HomeCare består av spesialiserte sykepleiere og helsepersonell innenfor fagområder som blant annet stomi, medisinsk ernæring og sondemat, inkontinens og kateter.
Med tett oppfølging, tilrettelegging av personlige løsninger og tilpassede leveranser er vårt mål å være en avlastende hjelp i hverdagen innenfor medisinsk forbruksmateriell og næringsmidler på blå resept og legemidler.
Tilbakemeldingene vi får fra familier og institusjoner er at vi sparer de for tid og avlaster i en ellers krevende hverdag. Praktiske gjøremål tilpasses enkelt med oppfølging og kvalitetssikring av rett utstyr fra alle leverandører.
Boots HomeCare tilbyr deg som kunde:
- Medisinsk forbruksmateriell, legemidler og apotekvarer levert hjem på døren
- Enkel bestilling via nett eller telefon
- Leveranse til avlastningsbolig eller hjem på dør
Bestill på nett på vegne av andre
Som pårørende kan du enkelt bestille produkter og legemidler på nett her hos Boots HomeCare. Første gang du bestiller er det litt annerledes, som beskrevet under. Spesielt viktig å bemerke seg kommentarfeltet. Etter første bestilling er gjort, bestiller du enkelt fremover. Er det noe du lurer på, ta kontakt med oss!
Når du registrerer deg og skal bestille første gang:
Når du registrerer deg som kunde, gjør du det med ditt eget personnummer og dine detaljer. Deretter finner du de produktene du ønsker å bestille for den du bestiller for.
Profilen ser slik ut.
Ny bestilling:
Her er oversikt over dine favorittvarer. Du kan velge enkeltvarer og antall som du ønsker å legge i handlekurven.
Produktliste:
Liste over alle varer du har handlet eller likt. Her kan du legge til nye varer som du vil ha på "ny bestilling", velge om varen skal skjules eller slettes.
Bestillinger:
Oversikt over alle tidligere bestillinger. Her kan bestillingen gjentas ved å gå inn på ønsket bestilling og trykk på «Bestill dette igjen», det er fortsatt mulig å endre bestillingen før den sendes.
Profil:
Viser informasjon om deg, etter første bestilling vil den inneholde informasjon om den du bestiller for.
Bestille varer første gang:
Du må legge til produkter i favorittlisten for å kunne bestille. Dette gjøres på 2 måter. Enten kan du søke opp produktene i søkefeltet.
Eller så kan du klikke på Meny øverst til venstre, deretter Produkter og se de ulike kategoriene av produkter.
Når du legger et nytt produkt til i handlekurven, vil det automatisk bli lagt til kundeprofilen, sånn at det ligger der til neste gang du skal bestille. Du velger enten å legge direkte i handlekurven eller trykke på hjerteikonet for å legge på din favorittliste.
Når varen legges i handlekurv, vil det komme et spørsmål på mange av varene om du har blå resept. Klikk JA dersom du eller den du bestiller for har dette. Dersom du mangler resept/ikke lenger aktiv resept, vil kundesenteret ta kontakt med deg.
Hvis du ønsker å endre på antall du har lagt inn, kan du trykke på Til handlekurven og gjøre endringer der.
Når du har lagt til alle produktene du ønsker å bestille, klikk Fortsett til utsjekk.
I utsjekk ser du en oversikt over bestillingen.
Det kommer opp en sum dersom det er lagt til varer som ikke er på blå resept. Dersom summen på bestillingen er under 1250,- vil det komme en fraktkostnad på 129,-. Hvis du ikke har oppnådd frikort vil det tilkomme en egenandel i tillegg som sendes i etterkant.
Leveranseinformasjon - viktig felt første gang du bestiller som pårørende!
Her er det automatisk haket av for Levering hjem på døren. Hvis dere ønsker annen levering velges dette her.
Kommentarfeltet er viktig første gangen. Her skriver dere navn og personnummer på den dere bestiller for.
I tillegg kan du skrive beskjeder til oss. F.eks. varer dere ønsker som ikke er mulig å søke opp, eller beskjeder ang levering.