Loading
Min Konto

Bestille på vegne av andre

Bestill på nett - kort fortalt

Som pårørende kan du enkelt bestille på nett. Du oppretter profil med ditt personnummer og dine detaljer. Etter at du har valgt varene du skal handle, bruker du kommentarfeltet i steg 3 til å skrive inn detaljene om personen du bestiller for. Dette gjøres kun første gang, neste gang du handler trenger du ikke fylle ut dette.

Detaljert beskrivelse finner du under.

Boots HomeCare har blant annet spesialiserte sykepleiere og annet helsepersonell innen stomi, medisinsk ernæring, sondemat, inkontinens og kateter.

 

Vårt mål er å være en avlastende hjelp i hverdagen innenfor medisinsk forbruksmateriell og næringsmidler på blå resept og legemidler. Tilbakemeldingene vi får fra familier og institusjoner er at vi sparer de for tid og avlaster i en ellers krevende hverdag. 

 

Boots HomeCare tilbyr deg som kunde:

  • Medisinsk forbruksmateriell, legemidler og apotekvarer levert hjem på døren
  • Enkel bestilling via nett eller telefon
  • Leveranse til avlastningsbolig eller hjem på dør

Kontakt oss via kundesenteret eller finn din kontaktperson.


Nettbestilling på vegne av andre - detaljert beskrivelse

Som pårørende kan du enkelt bestille produkter og legemidler på nett her hos Boots HomeCare. Første gang du bestiller er det litt annerledes, som beskrevet under. Spesielt viktig å bemerke seg kommentarfeltet. Etter første bestilling er gjort, bestiller du enkelt fremover. Er det noe du lurer på, ta kontakt med oss!

Når du registrerer deg og skal bestille første gang:

Når du registrerer deg som kunde, gjør du det med ditt eget personnummer og dine detaljer. Deretter finner du de produktene du ønsker å bestille for den du bestiller for. 

Bestille varer første gang:

For å legge til produkter i favorittlisten og kunne bestille, kan du gjøre dette på to måter:

  1. Søk opp produktene i søkefeltet.
  2. Klikk på Meny øverst til venstre, velg Produkter, og utforsk de ulike produktkategoriene.

Når du legger et nytt produkt til i handlekurven, vil det automatisk bli lagt til kundeprofilen, sånn at det ligger der til neste gang du skal bestille. 

 

Når varen legges i handlekurv, vil det komme et spørsmål på mange av varene om du har blå resept. Klikk JA dersom du eller den du bestiller for har dette. Dersom du mangler resept/ikke lenger aktiv resept, vil kundesenteret ta kontakt med deg. 

 

Når du har lagt til alle produktene du ønsker å bestille, klikk Fortsett til utsjekk.

 

Det kommer opp en sum dersom det er lagt til varer som ikke er på blå resept. Dersom summen på bestillingen er under 1250,- vil det komme en fraktkostnad på 129,-. Hvis du ikke har oppnådd frikort vil det tilkomme en egenandel i tillegg som sendes i etterkant. 

Leveranseinformasjon - viktig felt første gang du bestiller som pårørende!

Levering hjem på døren er automatisk valgt. Ønsker dere annen levering, velg dette her.

 

I kommentarfeltet, første gang dere bestiller: skriv navn og personnummer på den bestillingen gjelder, eventuelt adresse om denne avviker fra din. Du kan også legge til beskjeder, som varer som ikke kan søkes opp eller spesifikasjoner om levering.